Livrări și retur

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin curierat rapid direct la tine acasă.

Cât costă livrarea?

Livrarea este GRATUITĂ la plata cu cardul DOAR pentru livrările pe teritoriul României. Pentru plata ramburs, transportul este 20 lei. Pentru alte țări costul va fi comunicat la confirmarea comenzii.

În cât timp îmi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

Pentru livrare sunt necesare, de regulă, 1-7 zile lucratoare de la comandă.

Livrarea se face prin curierat rapid, iar in momentul în care comanda este expediată vei primi o notificare automată pe adresa ta de e-mail.

Schimb și retur

Dacă ai comandat un produs de la Framboise care nu ți se potrivește sau nu iți place, îl poți returna în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului prin curier rapid.

Citește cu atenție informațiile de mai jos pentru a returna un produs:

Înainte de a comanda orice produs, te rugam să verifici cu atenție produsul pe site. În pagina de descriere a produsului vei găsi toate informațiile necesare. În cazul în care dorești mai multe informații, te rugam să ne contactezi la numărul de telefon 0745 082 166 sau la adresa de email contact@framboise.ro

Dacă totuși trebuie să returnezi un produs, acesta trebuie returnat în condiții bune, în ambalajul original, cu etichetele intacte și nu trebuie să prezinte urme de purtare sau uzură. Dacă aceste criterii nu sunt îndeplinite, din păcate nu îți vom putea accepta returul, iar produsele îți pot fi reexpediate. Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat acesta poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

Totodată, înainte de retur, trebuie să ne trimiți un email de informare a returului/schimbului (pe aceeași adresa: contact@framboise.ro), precum și datele pentru transferul banilor, în cazul in care ati achitat cash la curier (contul IBAN și titularul acestuia). In cazul in care plata a fost facuta cu cardul, banii vor fi restituiti in contul din care s-a efectuat plata initiala. Costul de preluare si procesare al returului este de 7 lei pentru orice retur verificat si procesat cu succes. Taxa de procesare retur nu este o taxa de transport si se aplica la orice retur realizat si procesat cu succes.

Pentru retur trebuie sa contactați dvs. orice curier doriți și să expediați coletul la adresa noastra: Strada Tudor Arghezi nr. 19, etaj 2, sector 2, București Telefon: 0745082166

Îți vom înapoia contravaloarea produsului (nu uita că returnarea produselor se face pe cheltuiala ta), în contul tău, în termen de maximum 14 zile de la data la care ai primit confirmarea pe email a faptului că produsul a ajuns la noi.

Atunci când produsul returnat ajunge la noi, îți vom trimite un email de confirmare.

Dacă ai optat pentru schimb, contacteaza orice curier doresti și expediaza coletul la adresa noastra: Strada Tudor Arghezi nr. 19, etaj 2, sector 2, București Telefon: 0745082166, costul transportului va fi suportat de dvs. Coletul care pleaca inapoi va avea transportul gratuit.

În cazul în care achiziționati un produs din showroom, acesta nu poate fi returnat pentru a primi contravaloare lui, ci doar sa schimbați produsul cu un altul de cel puțin aceeasi valoare.

Produsele custom nu se pot returna

In cazul comenzilor custom, va recomandam sa veniti in showroom pentru a va putea lua dimensiunile si in vederea stabilirii de comun acord a modificarilor pe care le doriti realizate asupra produsului. Fiind un produs custom, care nu se poate returna veti achita in avans contravaloarea produsului modificat sau minim 50% din valoarea acestuia. In cazul in care achitati un avans sau suma integrala si nu ridicati produsul suma achitata nu se returneaza.

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].” Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”